Äckliga väder

Hallå där ute!

Skriver jag igen då. Hade ju lovat att skriva igår men jag orkade inte.
Nu är det ricktigt äckligt väder tycker jag, varmt och jävligt.
Regn och åska har det varit nu på kvällen.
Och det kom sån jävla smäll så Sonny blev rädd, stackars liten.

Ja iaf jag drog ur alla kontaker pga att de åskade så mycket. Satt och väntade ett bra tag innan jag satte i det igen och nu verkar de som det inte blir nå mer åska hoppas jag iaf.

Nu sitter jag här i min ensamhet och dricker kaffe och Sonny han sover han.
Vet inte vad jag ska hitta på, ska iaf titta på tv om 1 timme ungefär.

Ringde soc idag och skällde ut dom, men har ingen lust att berätta varför just nu, men dom är allmänt sjuka i huvudet på soc tycker jag.

Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva, så det kanske kommer ett inlägg senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0