Fredag kväll

Hej på er där ute!


Idag har de inte hänt speciellt mycket.

Blev lite chockad nu när en kompis skrev som jag inte har pratat med på länge bara.

Kul när man får kontakt med gamla kompisar igen:).


Igår så tog jag, Sonny och Henrik bussen i till stan, för jag skulle kolla om sony ericson x8 fanns inne på phone house, men den var tydligen slut över hela landet. Men jag hittade mig ett par jeans shorts iaf och en Kizz body åt Sonny.

Så blev det en hink och spade och en badanka åt Sonny och ett paraply till mig. Bjöd lillebrorsan på kina mat. Gott som fan var det kan jag säga.

Annars hände inte så mycket igår förutom allt j*vla regn som kom då.


Nej nu blossade de upp gamla minnen från när jag bodde i Borlänge, saknar verkligen den tiden. Vi var jätte många som umgicks var och varannan dag så läge jag bodde i Borlänge, och nu är det bra länge sen man träffade alla. Skulle vara j*vligt kul och träffa alla.


Har min lillebror här, då dom skulle till pappa men han ville inte och jag tyckte att mamma och Bosse förtjänade att vara lite lediga så han får sova här.

Så jag ska väl spela kort med han och Henrik alldeles strax.


Men jag skriver förmodligen mer imorgon.


Älskar min underbara son mer än något annat<3



Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0