Hej igen!

Hej på er där ute!

Jag vet jag är dålig på att skriva här på bloggen nu. Men nu senaste dagarna har det varit fint väder, och Sonny har varit vaken ganska mycket under dagarna så jag har inte tid att skriva.

Ja vad har vi gjort då. Vi har varit ute och lekt i sanden, varit ner till sjön och badat.
Och härom dagen så gick Sonny bredvid mig från affären till efter ett dagis. sen fick han åka vagen lite tills vi var en bit hemifrån då fick han gå själv igen.
Det tycker han är jätte roligt.
Ännu roligare är det att bada tycker han nog.

Sen har det väl inte varit så mycket mer vi har gjort.

Imorgon så ska vi åka in till stan med mamma/mormor och bada.
Sen vet jag inte.

På torsdag så har jag barnvakt för det är ju Ludvika festen från torsdag till lördag så jag ska gå på torsdagen:).

Aja har inget mer att skriva just nu.. Ska snart lägga mig tror jag:P

Men iaf god natt på er.

Älskar min underbara son mer än något annat på denna jord.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0