Hello world!

Hej där ute!

Då är man hemma igen! Har varit hos mamma torsdagen tills igår.
Vi var ju som sagt in och åt med pojkarna i torsdags eftersom dom slutade skolan i onsdags.
Gott var det, men jag åt inte så mycket som jag brukar göra tack och lov.
Igår skulle jag åka med Richard in till Ludvika för han skulle på röntgen, men det var sånt jävla regnväder så Bosse fick köra in han.

Så jag var barnvakt åt Philip och Bosses flickor. Men dom klarade av sig själva för jag och Sonny somnade på soffan då. Kan ju säga att det var väldigt skönt.

Igår på kvällen var vi och tittade på en hund som jag förmodligen skulle ha, men tror inte det funkar för jag kände själv att det kliade i ögonen och Sonny kliade i sina ögon.
Så det får vara. Röcker med en katt tills jag vet om Sonny är allergisk eller inte.
Det var en jätte fin hund, Men han var inte rumsren. Och jag vill ha en rumsren hund om jag ska ha en hund.
Men men ska ringa henne senare idag.

Igår kväll somnade Sonny kl 21.00 och vaknade i morse kl5 och tyckte att det var dags att kliva upp*jippie tänker man då*.
Sen somnade han vid halv tio eller tio igen och sov fram tills nu. Får se vad han är på för humör när han vaknat ordentligt. Hoppas på bra humör iaf.

Nej jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0