Nu är jag här igen

Hej på er där ute!


Nu är jag har igen, har inte orkat skriv något. Har haft en massa annat att göra. 

Ja vad har jag gjort senaste dagarna. Jag var hos Lisa igår för hon var snäll och var barnvakt medans jag var till psyklogen igår eftermiddag.

Tack min underbara vän för att du hjälpte mig.

Annars har jag inte gjort något såndant, jo jag spelade bingolotto i söndags och för en gångs skull så vann jag.


Och idag så har jag städat. Trotsade min onda rygg och höft imorse bara för att jag skulle städa men det gjorde ju inte saken bättre kan jag säga.

Blev värre, men men nu är det bättre för mamma var snäll och kom hit med värktabletter.

Och nu på kvällen så har jag städat ännu mer, dammsög en gång till och har skurat toletten och torkat golvena.

Så nu luktar det gott här hemma:)


Nu kommer det lite om Sonny för det känns som det var ett tag sen.

På Sonny är det full fart hela tiden, han lärde sig krypa för 1 månade sen. Och nu går och springer han för fullt i stället utan stöd, så nu måste man hålla koll ordentligt.

Min lilla pojk börjar bli stor. Usch det här året har gått alldeles för fort tycker jag, känns som det var igår som han var nyfödd med det är snart 11 månader sen.

Sonny är mesta dels glad men han har ett jävla temprament och han vet vad han vill. Får han inte som han vill då blir han sur och grinig på engång.

Han har även börjat "dansat" när man kör igång musik, han är så gullig när han börja:).

Min älskade lilla son<3

Tänkte även bjuda på lite bilder på honom idag.



Knuffade iväg bollen:)



Världens finaste<3



Cooling:)



Sitter i skrivbordet, roligt?



Inte världens bästa bild, men han ska stå upp i soffan hela tiden.



Roligt att leka med sin nya hink:)



Och sista bilden för idag:)


Imorgon så blir det skolavslutning. Philip slutar 3an, Alex slutar 4an och Richard han slutar 6an han.

Usch som sagt så går tiden alldeles för fort.

Men jag skriver mer imorgon.


Älskar min underbara son mer än något annat<3


Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0