Onsdag eftermiddag

Hallå där ute!

Är det någon som läser min blogg överhuvudtaget?

Aja iaf skriver för min egen skull när jag skriver på bloggen.
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men det är så mycket runt omkring på dagarna.
Och på kvällarna är jag så fruktansvärt trött när jag har nattat Sonny.

Nu har jag fått Sonny och sova hela nätter utan välling iaf. Visst han vaknar till på nätterna men han somnar om igen.
I morse så vaknade han när klockan var 6.22 annars brukar han vakna vid 5 tiden, så de var grymt skönt kan jag ju säga. På kvällarna somnar han runt 20 numera.

Igår var vi vid Lisa en sväg och följde med ner till sjön och Sonny skulle få känna på vattnet men det slutade med att han badade och tyckte det var riktigt kul faktiskt.
Första gången som han badar i sjön dessutom så det var ju bra det iaf.

Så när det blir bra väder igen så ska vi ner så han får bada mer. Men det lär ju dröja innan det blir bra väder igen. Nu ska det ju vara dåligt väder ganska länge.

Men men jag skriver mer senare om jag orkar men det kan nog bli ett inlägg till.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: anders

jag läser =)

2011-06-23 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0