SÖNDAG

Hej på er där ute!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Fyy på mig.
Sitter med mycket tankar och funderingar igen. Fattar inte att det aldrig tar slut ed alla dessa jävla tankar och funderingar.

Vill bara att jag ska få hem resultatet på faderskaps testet så jag får veta vem som är pappa.
Börjar bli så jobbigt att bara sitta och vänta och vänta på de.
Sen en massa andra tankar i huvudet.

Igår var en sån dag som jag inte mådde bra.
Kände mig värdelös, som en dålig mamma, kändes som alla kladrar mig och även att många tror att jag inte skulle klara av att vara ensamstående.
Sen i mitten av graviditeten så tyckte soc att jag skulle skaffa en avlastningsfamilj när jag fick min son. Förklaringen var att jag skulle ju vara ensamstående.
När jag fick Sonny sa även dom på BVC samma sak.
Men jag kommer inte att skaffa det, för jag klarar mig själv med Sonny. Tänker aldrig någonsin lämna honom till en avlastningsfamilj.

Jag vet att det jag kände igår stämmer inte överhuvudtaget.
Sen så känner jag mig även ensam, det har jag gjort länge. Men har inte velat känna så men helt omöjligt eftersom jag verkligen känner så.

Det är tufft att vara ensamstående, men jag har ju klarat mig än så länge och kommer fixa det ännu längre.
Ja vad ska man säga, känner mig helt slut och förstörd. Jag är trött i kroppen.
Men jag vet att jag inte är förstörd.
Det att jag är trött det har med att göra att jag sover inte många timmar per dygn, kan inte somna dirket när jag lägger mig för jag ligger och funderar så mycket och lagomt när man väl somnar då vaknar Sonny till.
Men efter de så somnar jag på engång igen. Sen vaknar Sonny mellan 5 och 6 varje morgon.

Och då vill han inte somna om heller utan det är bara att kliva upp då. Annars blir han arg.
Varje kväll när jag lägger mig hoppas jag på att han ska sova iaf till kl 7. Men nej det går inte.
Men det är ju så att vara mamma.

Det var det jag hade för idag.
Men jag skriver förmodligen mer imorgon bitti.

God natt och sov gott på er.

ÄLSKAR MIN UNDERBARA SON MER ÄN NÅGOT ANNAT PÅ DENNA JORD<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0