Torsdag kväll

Men hallå där ute!

Nu sitter jag här helt själv. Sonny är hemma hos sin mormor och ska sova där tills imorgon.
Ja vad gör jag just nu då? Inget speciellt förutom att jag njuter av ensamheten.
Innan underkvällen så var jag med mina syskon in till Ludvika eftersom det är Ludvka festen.

Trevligt var det. Men inte många man kände igen som var där dock.
Så Swingfly live och han var grymt bra. Så min lillebror fick ta kort på Swingfly och mig.
HAHAHAHA..
Den bilden finns på facebook nu.

Aja annars har det inte hänt så mycket mer.
Igår så åkte ju jag och Sonny med mamma in till Ludvika och badade och det syns idag kan jag säga röd över hela ryggen och solbränd på ena låret och det könns ju kan jag säga.
Men men det är så när man vill bli brun:P.

Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska lägga mig och sova hela natten:).

Älskar min underbara son mer än något annat<3

God natt på er.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0