Torsdag morgon

Hej på er där ute!

Nu var det inte längesen jag skrev sist men nu kände jag att jag ville blogga lite=).
Sonny bestämde sig för att vi skulle kliva upp tidigt idag så kl var 5.45 när vi klev upp sen somnade han vid 8 igen. Det är ju snällt:) men men jag har vant mig.

Skönt att komma upp i tid faktiskt, fast ännu skönare på eftermiddagarna när man kan lägga sig en stund när Sonny sover middag. Det gjorde jag här om dagen, och det räckte med 30 minuters vila för mig så var jag utvilad faktistkt.

Så det blir nog samma sak i eftermiddag lägga sig en stund när Sonny sover om han gör det vill säga.

Igår var vi som sagt i kyrkan eftersom mina syskon hade skolavslutning. Så det blev sång och tal. Prästen höll tal*kul* nej verkligen inte.
Sen höll rektorn ett tal eftersom två av lärarna inte ska jobba kvar. En av dom som slutade är en väldigt snäll lärare tycker jag.
Men men alla kan ju inte jobba kvar efter pension heller.

Sen efter skolavlutningen så skulle jag med hem till mamma och alla andra.
När vi kom ut från kyrkan så började det regna som satan. Så vi typ sprang upp till bussen, fortsatte regna, även när vi satt oss på bussen. Sen när vi var framme så upptäckte vi att det inte hade regnat där ute vid mamma överhuvudtaget.
Sen efter en halv timme timme så öste regnet ner som satan, regnade till och från på eftermiddagen. Mullrade även lite men det var inte mycket.

Sen tog jag bussen hem och fick med mig min näst yngsta lillebror hem så han har sovit här inatt:).

Senare så ska jag förmodligen med in till stan och äta eftersom dom slutade skolan igår.
Så jag och Sonny tar bussen in till stan om ett par timmar.

Nej nu ska jag ta och vara social med min lillebor och med min son.
Så skriver jag senare igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0