Torsdag och röd dag

Hallå på er där ute!

Nu skriver jag igen och det första jag tänker skriva är:
GRATTIS LILLEBROR PHILIP PÅ 10 ÅRS DAGEN!!

Det senaste som har hänt är inte mycket men det är inte roliga saker istället.
Bosse fick åka ambulans upp till Falun igår för att han var dålig och CPR låg på 412 nu och det är alldeles för högt med tanke på att de ska ligga under 10 i vanliga fall har jag för mig.
Men dom har kommit fram till att han har förmodligen blodförgiftningt. Inte bra, men han kommer förmodligen ligga kvar tills nästa vecka. Ingen vet när han får komma hem igen.
Men jag hoppas på att Bosse blir frisk snart.

Nu ska jag ta och hjälpa till med maten:P
Det blir taccos idag:)

Så jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0