Whats up whats up wanna party or what:P

Hallå där ute!

Nu är jag glad, för nu har Simon Danielsson vunnit Big Brother 2011!
En riktigt värdig vinnare må jag säga.
Grattis till Simon!

Idag har vi varit ute ganska mycket jag och Sonny.
Gick in till byn vid 12 tiden och lekte lite i lekparen, smakade sand(usch), gungade och åkte ruschkana(osäker stavning).
Sen gick vi hem till Lisa en stund och umgicks med henne.

Sen har det inte hänt så mycket.
När jag skulle natta Sonny så la jag mig på min säng och somnade själv. Vaknade när Sonny hade sovit en stund.
Har mått illa som bara den nu på kvällen. Inte speciellt kul.

Men men nu är det dags att sova så jag orkar möblera om hemma imorgon:) då kommer det förmodligen bilder på hur det ser ut här hos mig:)


God natt på er!

Älskar min underbara son mer än något annat.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0