God morgon god morgon

God morgon där ute!

Sitter här nu, min son blev trött så han somnade och jag är själv hemma hos mamma.
Pojkarna har åkt till skolan, mamma, Bosse och Richard har åkt upp till falun.

Så vad ska man hitta på nu då??
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu.
Men om 45 minuter så ska jag ringa min lärare och prata om arbetena jag skickade in.
Sen efter det så ska jag väl inte göra så mycket mer vad jag vet iaf.

Jo jag skulle slå på min telefon nu på morgonen, men gick inte så bra.
Måste köpa en ny, för det går inte ens att ta emot samtal eller sms nu.
Ska prova telefon igen sen.

Neej nu avrundar jag för denna gång.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0