God förmiddag

God förmiddag på er!

Ja nu är det 1 Maj, tiden har gått väldigt fort. Men det är ju långt kvar tills det är nytt år:P.
Den 23 maj så är det exakt 2 månader kvar tills Sonny fyller 1. Helt sjukt vad tiden går.

Just nu har jag kört igång en tvättmaskin och Sonny ligger och sover.
Och jag har diskat och plockat lite i köket och så har jag ju självklart duschat.
Jag skulle ha åkt hem till min mamma idag men det går inte för hon skulle jobba imorgon också.
Så jag vet inte nå vad jag ska hitta på idag.
Försökt fått tag på Lisa eller jag har skickat ett sms.
Men men jag får väl tag i henne snart hoppas jag.

Hernik och Sussi var hit igår kväll/natt, fulla var dom. Dom hade festat både fredag och lördagen.
Usch när man höll på så där.
Det var ju trevligt sällskap iaf. Sussi pratade mer än innan så det var roligt.
Annars hände inget speciellt.

Nä undra vad man ska göra nu då.
Plocka ordning på den rena tvätten kanske man ska ta och göra så man kan hänga resten sen.

Men jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0