god kväll!

God kväll på er där ute!

Nu sitter jag här igen:).
Dagen har sett ut så här idag. Tog det lugnt på förmiddagen eftersom vi var uppe tidigt.
Sonny somnade en stund på förmiddagen, sen efter 12 någon gång då gick vi ner på byn.
Fixade nya lotter och jag vann 20 kr. Men vann inget på travet idag. Men men det är ju så det kan vara ibland.

När vi kom hem så fick Sonny lunch och Henrik och jag åt också då.
Sen så satte jag igång med städningen. Så jag har skurat toaletten idag.
Dammat dammsugat och torkat golvena i köket, hallen och vardagsrummet. Så imorgon ska jag försöka röja på mitt rum lite grann tänkte jag.

På eftermiddagen så kom Bosse och hämtade mig och Sonny så vi var hemma hos dom ett tag.
Sen körde han hem oss och jag nattade Sonny och nu är de första gången som han somnar helt själv alltså att jag inte är med inne i rummet och de känns skönt.

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag.
Vet inte vad jag ska hitta på nu, men känns som jag skulle kunna lägga mig redan nu.
Trött som bara den är jag kan jag lova.
Men ska vara uppe en liten stund till iaf.

Men jag skriver mer imorgon förmiddag tror jag.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0