God kväll

Hej igen där ute!

Ja då skriver jag lite grann om vad som har hänt idag då.
Som sagt så var jag hos mamma innan idag.
Satt och pratade lite och drack kaffe och sånt vi brukar göra.
Sen körde Bosse hem mig och Sonny, och vi fick Richard med oss hem.
Eftersom pojkarna är lediga imorgon så fick han följa med hit och sova här.
Imorgon bitti kommer Alex och Philip hit också. Ska ha dom här under dagen för att mamma jobbar imorgon.
Ska bli roligt de:).

Resten av dagen ahr sett ut så här. När Bosse körde hem oss så åkte jag med honom ner till affären också och handlade lite.
Sen hem, spelade lite på Facebook. Sen matade jag Sonny.
Efter det så åt vi andra också. Efter maten var det bara att diska undan allt.

Så har jag städat idag och badat Sonny sen var det dags att natta honom också. Gick kanon bra.
Han sover fortfarande och har bara vaknat till och ville ha nappen.

Och vi har kollat på Big Brother och det var Madde som fick lämna huset denna gång. *Äntligen är hon ur*.

Och nu sitter jag som sagt här. Så snart så ska jag lägga mig tänkte jag.

Imorgon ska Bosse hälpa mig att sätta upp en hylla där jag kan ha modemet och telefon.
Så man får bort alla j*vla sladdar.

Ajja jag skriver mer imorgon iaf.

Älskar min underbara son mer än något annat på denna jord.

God natt på er.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0