God kväller

Hej på er där ute!

Blir ett kort inlägg nu på kvällen.

Idag så har vi haft besök av mamma på förmiddagen och hon hjälpte mig med mitt nya modem. För Bosse kunde inte. Så mamma ringde telia så dom gjorde inställningar där igenom.
Så nu har jag nytt modem då blir det att prova trådlösa imorgon. För då kan jag kasta mitt skrivbord.

Sen så var jag och Sonny ner på byn på efter middag och hämtade kontoutdrag och var på möte.
Hem och lagade mat och duschade.
Sen lagomt när vi hade ätit så fick vi besök.

Imorgon så ska vi till soc för att göra DNA test eller vad man ska säga. Dom har gjort ett på den som jag inte tror är pappa.
Så vi fick tid imorgon för att göra test både jag och Sonny.

Hoppas på att man får reda på snart vem som är pappa. För Sonny måste ju få veta vem som är hans pappa när han kommer upp i den åldern när han börjar fråga.

Annars förövrigt imorgon så ska jag städa igen och tvätta så mycket det går. Och betala räkningar*jätte kul at göra de*.

Men det var allt jag hade att skriva för denna gång.
Imorgon kommer det mer om vad som hänt denna vecka.

Älskar min underbara son mer än något annat.

God natt på er!

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0