God morgon

God morgon på er där ute!!

Sonny han vaknade kl 6 imorse och skulle ha upp mig också. Men jag klev upp för en timme sen.
Så just nu sitter Sonny och leker på golvet.
Känner mig som en levande zombie just nu. Men snart blir de till att sätta på en kanna kaffe då kanske man blir lite piggare.

Nu står Sonny bakom mig, jätte kul nu när han har börjat klättra*jippie*.
Aja bara kul att han gör något själv för en gångskull så man slipper bära honom hela tiden.

Vad står på schemat idag då.
*städa
*tvätta
*ner på byn en sväng(tippa på v75)
*laga mat
*och kanske byta gardiner.

Snart är Sonny 10 månader, det blir han på måndag.
Vad ska man skriva mer då.

Jo jag hade nog världens konstigaste dröm i natt. Jag bakade ju muffins här om dagen.
Så i natt drömmde jag om muffins, de har aldrig hänt någon gång.

Nej ska väl ta och ge min son lite frukost nu.

puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0