Lite längre inlägg

Hej igen på er där ute!

Nu blir det ett lite längre inlägg.
Jo som sagt så fick jag besök kl 6.30 imorse.
Det var en som kom som jag skulle byta dator med så jag har en lap top nu*äntligen*.
Men iaf han kom 6.30 imorse och vi bytte dator och drack kaffe.

Sen åkte han hem när han varit här i 1 timme.
Sen gjorde jag mig och Sonny iordning för att åka in till stan en sväng och slutade med att jag köpte lite kläder åt Sonny.
Köpte en triss och vann 50 kronor. Så jag tog en ny och vann 50 kronor till:).
Så imorgon så ska jag spela på hästar och hoppas på att jag vinner.

När vi kom hem så fick Sonny lunch sen somnade han ett tag. Sen var Bosse hit för han skulle fixa så jag fick trådlöst internet men de fungerade inte så bra. Så jag får hem ett nytt modem på tisdag, så vi ska fixa det då istället.

Ja vad har vi gjort mer idag, jo vi var ner på byn och handlade hem lite basvaror.
Sen hem och busade.
Sen har vi inte gjort så mycket mer idag faktiskt.

Sitter och skriver med killen jag bytte dator med just nu.
Började med en bytes affär och nästa vecka så ska vi träffas igen:).

Aja nu får ni några bilder sen så skriver jag inte nå mer idag.


Min älskade lilla son<3


Vad snygg han är:)


Fin bild tycker jag på min underbar son.


Mamma jag smakar på din tröja:P

Älskar min underbar son mer än något annat.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0