Lördag kväll

Hej på er igen!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Men känner att jag har ingen insperation till att skriva varje dag.
Den här veckan har gått väldigt fort måste jag säga. Den här veckan har det väl hänt skapligt mycket.

Nu kan jag skriva det jag inte ville skriva sist. Jag trodde jag var gravid och gjorde ett grav-test. Det visade negativt. Och igår fick jag mensen tack och lov. Så nu har jag hämtat ut min P-spruta, som jag ska ta på måndag. Se hur den fungerar på mig:P.
Så nu känner man sig normal när det gäller det iaf.

Sen har det inte hänt nå mer än det jag skrev sist att jag bröt ihop.
Känns som jag skulle kunna göra det nu också. Men inte pga något dåligt.
Jag blev glad när min lillebror Henrik skrev så här till mig:
Tack min kära syster! Du finns alltid när man behöver dig<3 kram.

När jag läste det då kom tårarna på mig. För enligt mig själv så känns de som jag inte finns där när dom behöver det. Men det är ju bara vad jag känner.
Jag älskar hela min underbara familj<3
Ni finns här för mig när jag behöver er, och just nu känns det som jag behöver er hela tiden även om jag klarar mig själv. Men som sagt ni finns här för mig och stöttar mig, tröstar mig när jag behöver det.
Jag älskar er.

Nu till annat. Idag har vi varit ute. Vi gick först till Lisa sen gick vi ner på byn och var i lekparken en stund. Sonny lekte lite han med.
Och han har bara sovit en gång idag. Så nu sover han och han har sovit i 1 timme nu. Och jag vet inte vad jag ska hitta på faktiskt.

Men jag tänkte bjuda på ett par bilder idag iaf.


Sonny älskar att bada.


Och han älskar sin mamma<3


Nyaste bilden på mig:)

Skriver kanske senare.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0