Måndag

Hallå där ute!

Nu är det ny vecka igen.
Igår så tippade jag på travet och de enda jag vann var 43 kr.
Mamma och Bosse tippade också och fick 7 rätt alltså vann dom betydligt mer än vad jag gjorde*suck*.
Spelade även på bingolotto men vann inget där.

Igår hände en sak som inte var så roligt och det var att Sonny reste sig mot ett el element och vi visste inte ens att det var på.
Men det tog en stund sen kom världens gallskrik så jag skyndar mig och stoppar hans händer under kallt vatten.
Men idag är det bra och vi har varit upp till vådcentralen och kollat. men det var ingen fara med dom blåsorna han fick.
Men skulle dom spricka så skulle vi bara sätta på plåster på dom ställena.

Men som sagt gick bra med Sonny iaf.
Nu väntar vi på att mamma och resterande ska komma hem från borlänge för då kommer dom och hämtar upp oss. Vi ska sova där då jag måste följa med upp till falun för två av mina bröder har tid samtidigt.
Så  vi åker till Falun imorgon bitti.
Nej nu ska jag ta och sätta på lite kaffe. Men jag skriver nog mer ikväll.

Puss och kram syns på stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0