Morsdag

Hej på er där ute!

Idag är det som sagt morsdag. Första morsdag jag firar som mamma:) helt sjukt känns det.
Vi är hemma hos mamma/mormor så vi är två mammor i detta hus.
Just nu är mamma och Bosse iväg och handlar lite, framför allt så handlar dom hem till maten som vi ska äta. Sen skulle dom köpa trav och bingolotter. Till mig och så för den delen.

Annars har det väl inte varit så mycket.
Har haft världens huvudvärk i helgen så imorgon då ringer jag vårdcentralen ang huvudvärken.
Orkar inte med det längre. Inte roligt att ha huvudvärk till och från varje dag.
Vill slippa det, men men går det inte att göra något åt det så är det så.

Neej undrar vad man ska hitta på. Sen ska jag iaf hem och städa undan och vika tvätt.
Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på.

Men men skriver mer senare och berättar om jag har vunnit eller inte.

Grattis till alla mammaor idag.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0