Onsdag kväll

Hej på er där ute!

Nu var det några dagar sen jag skrev. Men jag har inte haft ork att skriva.
Hänt lite grann sista tiden. Bror min kommer att bo här ett tag då mamma och resten bor litet och han vill inte bo hos pappa. Så han är här mycket nu.

Idag så har jag varit till sjukgymnasten. Pratade med den ansvariga för FYSS så jag ska få hjälp att gå ner i vikt.
Så jag ska dit om en månad igen. Så ska jag få träna där om jag ville.
Annars har de inte hänt så mycket mer.

Mamma och Bosse och pojkarna var hit en stund på eftermiddagen.
Sitter och skriver med mamma och Bosse på MSN och Bosse han är väldigt tacksam att jävlas med.
Herregud vad ska man säga:P
Aja man får det ju lite roligt iaf:P.

Snart är det dags att kolla på Big Brother, men jag tycker fortfarande att Rodney ska få komma in i huset igen.

Jag har ingen mer insperation till att skriva mer.
Så jag skriver mer imorgon igen. Kanske lånar mammas dator då.

Älskar min underbara son.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0