Samtal och funderingar

Hej på er!

Idag har det väl inte hänt så där jätte mycket så sett.
Ringt några samtal. Kändes som man satt i telefonen hela förmiddagen.
Efter alla samtal så kollade jag på Våra bästa år som jag har missat några gånger nu.
Sen gick vi till Lisa en stund.
Kom hem när klockan var 17.30 ungefär. Då ställde man sig och lagade mat, sen busade jag med min älskade son, sen var det bara att sätta honom i badet en stund och nu sover han.

Och jag sitter här i min ensamhet. Tråkigt som bara den har jag kan jag lova.
Ja vad ska man göra på kvällarna när sonen ligger och sover?
Jo man har ju egentid då, men istället så får man skit tråkigt och då blir det automatiskt att man tänker på allt man inte vill tänka på.
När Sonny är vaken så lägger jag i pricnip all min energi på honom, och det tycker jag är helt underbart.

Ibland känner jag att jag inte orkar med mig själv, ja jag vet det var jag som valde detta liv och jag ångrar det inte för fem ynka övren.
Sonny är det bästa som har hänt mig. Men jag känner att jag måste få vara mig själv någon gång.
Det är jobbigt men ändå inte att vara ensamstående.
Jag menar som så att vissa gånger skulle jag vilja att pappan hjälpte till, men det är ju så att detta är på faderskapsutredning, så jag vet ju inte hundra vem som är pappa. Men kan tro att det är den jag tänker på.
Men den killen hade fått tid och familje och individ omsorgen men dök aldrig upp då.
Han vill nog inte ha något att göra med detta men de skiter jag i. Sonny vill säkert veta senare i livet vem som är hans pappa och det har han rätt att vet.

Jag har så grymt mycket i mitt huvud nu så det finns inte, vill skriva allt men kan tyvärr inte göra det nu. Det får vänta ett tag, men allt de andra. Typ som vart jag ringde osv.
Livet leker eller ja på sätt och vis så leker ju livet eftersom jag leker med min son varje dag:).
Mitt liv är fatkiskt det bästa trots allt runt om kring.

Jag har min familj som ställer upp och stöttar mig när jag behöver. Jag har min underbara vän som finns här för mig.
Och jag har min underbara son som är det bästa i mitt liv. Min son kommer alltid att finns vid min sida och i mtt hjärta.
Jag älskar dom som finns för mig<3

My beloved son,
I will always be here for you.
I will never stop loving you,
you are my life and my beloved son,
whatever happens.
you are the one who makes me happy if I'm sorry.
you get my day to shine even if it is a bad day.

I love you my wonderful son and I will always do it.
You are the world's most wonderful boy.
I love you with all my heart
.


Det var vad jag hade att skriva idag och en sak till!
Jag vill veta vad ni vill läsa om här på min blogg?
Har ni frågor så ställ dom jag kommer att svara.

Nej nu ska jag ta och lägga mig.
God natt på er!

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0