Söndag förmiddag

Hej på er där ut!

Nu sitter man och skriver lite här då!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva.
Sonny bestämmde sig  för att vakna tidigt idag också.
Men de gjorde inte så mycket eftersom jag la mig före elva igår kväll.

Nu på morgonen så har jag kört en tvätt maskin och ska väl köra mer sen när vi har varit ner på byn tänkte jag mig.
Idag har jag sån där dryg huvudvärk som bara kom helt plötsligt. Inte kul, så jag får väl ta mig en ipren, men skulle behöva treo men jag har inte det hemma.

Snart ska jag ge Sonny lunch hade jag tänkt, sen efter de ska vi ner på byn och kolla travet så jag inte har missat något.

Men jag skriver mer sen igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0