Torsdag och inte många dagar kvar på denna vecka

Hej på er där ute!

Just nu sitter jag och lyssna på spotify. Haha. Kom hem för ca 1 timme sen.

Var ju som sagt till IFO idag och gjorde DNA test på både mig och Sonny.
Så om ca 3 till 4 veckor så får vi reda på vem som är pappa till min son.
Gick bra att göra det på Sonny bara det att han tyckte det var roligt att tubba på den "toppsen".

I tisdags så var vi till BVC glömde skriva det på bloggen tror jag.
Men iaf så hade han inte växt något på längden men han hade gått upp ca 400 g.
Sist vägde han 9,3 kg nu väger han 9,7 kg.
Min stora pojk.

Annars har det väl inte hänt så mycket den här veckan.
Igår fick vi som sagt besök av han jag bytte dator med så vi drack kaffe och satt och pratade.
Han är en riktigt trevlig kille.

Vet liksom inte vad jag ska skriva mer.
Hade hur mycket som helst i huvudet när vi gick hem från byn.
Men inte nu längre allt försvann.

Jo jag ringde min pappa idag och bad om pengar som han är skyldig mig. Och han pratade på som bara den. Kunde nästan tro att han hade fått lyckopiller. Vi pratade i ca 40 minuter. Har aldrig pratat med min pappa så länge.
Saknar min pappa alltså den pappan han var förut åt oss.
Jag vet inte vart min pappa har försvunnit. Men som han är nu är han inte pappa för mig känns det som.

Jag vet inte vad jag ska skriva om längre.
Så det skulle vara roligt om ni ställer frågor och lämnar en kommentar om vad ni vill läsa om på min blogg.

Skriver mer senare!

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0