God dag

Hej på er där ute!

Passar på att skriva ett inlägg innan jag ska gå och hämta Sonny på dagis.
Kom hem från Ludvika för ca 2 timmar sedan.
Blev ganska mycket hem handlat nu. Från rusta, dollar store och Willys.
Så nu har jag mat i frysen och allt igen. *SKÖNT*

Blev även lite jul grejer och julklappar till mina syskon. Nu är det bara till Sonny, mamma och Bosse kvar.

Men det saknas dock julgardiner till vardagsrummet. Men men får kolla efter det någonstans.
Ja vad händer mer nu då??
Ikväll kommer Richard hit min lillebror alltså och ska sova här och det blir kanske pizza till kvällen.
Och kolla på idol:P.

Ähh jag skriver mer sen.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0