Jag lever=)

Hej på er där ute!

Nu skriver jag igen. Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera på bloggen.
Men har mina anledningar. Haft mycket med praktiken plus sjukdomar hemma.
 
Men nu är jag tillbaka igen. Skrver som i förra inlägget det är så skönt att vara ute på praktik men man blir så trött när man inte är van att vara ute och jobba på det viset som jag har gjort under min praktik.
Jag har varit halv krasslig under hela praktiken och jag trodde jag höll på att bli frisk förra veckan men ikke sa nikke. Blev hemma under helgen, fick ringa vårdcentralen på måndagen och fick då reda på att jag har bihåleinflammation*jippie* eller inte.
Så nu går jag på pencillin igen.

Var även upp med Sonny till vårdcentralen i samma veva som jag var upp, men på Sonny var det inga fel.

Men tji fick jag, på kvällen när Sonny badade så upptäckte jag några få prickar på Sonnys mage. Efter ca 1,5 timme så hade han som en bälte över magen som var fullt med prickar och han var alldeles röd så såg det även ut på ena skuldran och under armen på honom. Han hade ingen feber tack och lov.

Ringde vårdcentralen på tisdagen, och då säger hon så här: men var inte ni här igår. Haha jo de var vi men då hade han inge prickar på magen.
Distirktsköterska kom hit och skulle kolla. Men inge prickar kvar på magen. Hmmm. Men jag visade henne bilden som min lillebror tog på Sonnys mage. Och fick då höra att det var enn allergisk reaktion på något. Sen fick han prickar igen, så jag ringde BVC på onsdagen. Nej men det ha att göra men hans förkylning säger dom där.
Hmmm vilket kan det vara?

Men men nu har han bara några få prickar iaf.
Så idag så var jag tillbaka på praktiken och det har gått väldigt bra och det lutar åt godkänt på praktiken om jag gör lika bra ifrån mig imorogn som jag gjorde idag. Och det kan dom ge sig på att jag kommer göra för jag ska klara min utbildning och ha ett diplom i handen i slutet av december.

Men förutom allt detta har det inte hänt så mycket hos oss iaf.

Imorgon är sista dagen på praktiken och sen går jag i skolan ca 2 veckor sen är det nästa praktik som gälller och då är det bara 3 veckor. Men kul för snart kan jag ut och jobba:) Längtar som bara den tills jag är klar med praktiken så jag an ringa polen och säga att jag kan jobba:).

Nej nu ska jag sätta mig framför TV ett tag innan jag ska lägga mig:P
Ska upp 5.50 imorgon bitti.

Men jag skriver förmodligen mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0