Kaffe

Hej på er där ute!


Ja nu sitter jag här igen med en kopp kaffe.
Richard kom som sagt var hit och vi åt lite mat, blev en pizza för mig och en kebabrulle för Richard och Sonny fick äta pizza med mig.

Sonny han sover sen en halvtimme tillbaka och Richard är ute med sina kompisar.
Tänkte de att jag kan ju lika gärna skriva en gång till innan de är dags att bänka sig framför TV:n.
Och så vill jag att de blir lördag någon gång så jag får större tv.

Får mamma och Bosses TV eftersom dom har köpt en ny idag.

Ähh vet inte vad jag ska skriva om.
Men ni får gärna kommentera och berätta vad ni vill läsa mer om osv.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0