Kaffe=)

Hej på er där ute!

Nu skriver jag lite igen. Sitter här med kaffe och musiken igång. Men måste sätta igång och plugga snart känner jag.
Ja vad ska man skriva mer.

Jag har iaf ätit klart pencilin kuren jag fick för bihåleinflammation. Så nu är jag frisk, eller iaf skapligt frisk. Sonny har fortfarande host men förövrigt pigg:).
Skönt måste jag säga.

Imorse när vi skulle upp så var vi trötta båda två, har kunnat lega kvar ett par timmar till. Men det var ju bara att kliva upp och klä på oss och gå till dagis och ut med hunden.

Det positiva med att ha hund är att man får mer motion, men de negativia är ju att det blir hundhår överallt. Men men det är en härlig och snäll hund iaf.

Men en sak. Jag vill ha kommentarer. Frågor osv.
Det är så att man tappar suget om man aldrig får kommentarer eller något sådant*hmm*.

Snart dags att ringa Bärkehus igen. Eller ja om 1 timme.

Skriver mer senare.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: lisse

nämen har du skaffat hund? vad är det för vovve då? säg till om du vill ha sällskap när du är ute å går=)

2011-11-21 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0