Kväller igen=)

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här igen.
Har kunnat skriva tidigare idag, men har inte orkat. Skulle ha pluggat idag också men vad blev det av det då? Jo en halv sida på första delkursen bara.
Vart har min insperation tagit vägen?

Ja vad har jag annars gjort idag. Jo jag har gjort de som jag brukar göra. Dammsuga, diska ut med hunden. Sen gick jaghem till mamma ett tag.
Sen gick jag hem med hunden, sen ner till Sussi där jag blev bjuden på kaffe sen hämtade jag Sonny.

Och så tog vi en promenad med hunden efter vi hade ätit lite.

Jo justja Sonny sov hela natten i sin stora säng och jag vart chockad när jag kollade på klockan imorse när kl var 6.
Men skönt var de att sova 6 timmar i sträck. Inte allt för ofta de händer.

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag.

Imorgon däremot så händer det lite mer. Först ut med hunden och ner och lämna Sonny på dagis, sen tar jag bussen in till stan eftersom jag ska handla mat osv och julklappar. Och hör och häpna jag får hjälp av min pappa som jag inte har allt för bra kontakt med.
Får väl se om man kan prata med honom om att jag vill ha bättre kontakt med honom igen. Saknar trots allt min pappa.

Aja vad ska jag göra nu?? Duscha kanske, kolla på TV och skriva en lista på vad jag ska handla imorgon. Och kanske en kopp kaffe eftersom jag fryser som bara den.

Men men jag skriver mer senare.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3
Min son är mitt allt och betyder allt för mig, det kommer inte någon att kunna ändra på.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0