Kväller=)

Hej på er där ute!

Nu skriver jag lite igen!
Som ni ser så har jag en ny header. Och det tack vare min lillebror Henrik. De är han som har gjort den.
Blev riktigt nöjd med denna.
Fick Sonny att somna för ca 30 minuter sen. Han har lite svårt för att somna själv nu när han har en vanlig säng men det har nog med att göra att de är lite konsigt och ovant för honom.

Det blev en ganskalång promenad med hunden nu på kvällen. Men det var skönt förutom att Sonny har så dåligt tålamod på kvällarna när det gäller att sitta i vagnen. Men det gick ganska bra ändå.

Ja vad ska man nu göra då, jo nu sitter jag och väntar på Henrik. han ska komma hit.
Sen blir de en dusch och efter det så ska jag kolla på TV för det är ju Desperate Housewives.
Och efter det blir det sängen. Längtar redan tills jag ska lägga mig.

Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0