Men hallå

Hej på er där ute!

Nu skriver jag ett litet kort inlägg eftersom det är några som undrat när jag ska blogga igen.
Men inte så kul att blogga då det inte är någon som kommenterar.

Helgen har gått väldigt fort tycker jag. I lördags så var jag och hämtade en hund. Men inte vilken hund som helst utan en av mammas hundar. Börni bor hos mig nu för att se om han trivs hemma hos mig. Sen på lördag eftermiddag så åkte jag Och Sonny in och badade med Madde och hennes dotter.
Riktigt trevligt måste jag säga.

Sonny sov 15 minuter under hela dagen i lördags. Jag trodde han skulle sova länge idag men nejdå de villa han inte. Utan mellan 4 och 5 vaknade han imorse. Usch jobbigt måste jag säga. Och idag har han sovit 45 minuter.

På eftermiddagen så tog vi en promenad till mamma och blev bjudna på mat. Gott som bara den var det. Efter maten så blev det efterrätt och sedan så bakade Sonny pepparkakor med pojkarna.

Okej de blev en kort uppdatering men jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0