Ny praktik

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här igen. Idag började jag min nya praktik. Men min handledare var inte där *synd*. Så inget schema har jag fått. Men vi gjorde ett schema för denna vecka så det gå med dagis.
Sen nästa vecka så kommer min handledare.

Imorgon går jag mellan 7-15. Det gör jag resten av denna vecka.
Så då går de ihop med dagis iaf. Och det är ju skönt de. Men dom tyckte jag ska gå en kväll iaf för att se hur de är men de blir inte förens min handledare kommer.

Jo en sak till, ringde bärkehus igår om trean jag sökte men den skulle en annan ha. Sen var jag in på deras hemsida och hittade en annan lägenhet och ringde upp, så jag ska snart flytta:) Blir billigare trots att jag egentligen inte vill flytta från denna lägenhet.
Men en sten släppte från magen då de blir ännu mer pengar över i månaden.

Jag upptäckte igår att Sonny håller på att få sin 13:e tand. Shit vad fort de går.
Och den 23 november blev han ju 16 månader. Fattar inte vart tiden har tagit vägen. Det går fruktansvärt fort måste jag säga.

Nej nu får det duga för idag.
Imorgon blir det åraktik och dagis sen hem till mamma och Bosse och fira Bosse som fyller 40 år:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0