Skriver lite nu igen då

Hej på er där ute!

Passar på att skriva lite nu igen då, och som vanligt så sitter jag med en kopp kaffe.
Våran dag började kl 6.30 imorse, då Sonny började härja och greja och gosade lite emellan åt.
Men sen var det bara att kliva upp och klä på oss och gå ut med hunden.
Sen efter vi hade varit ut med hunden så hann vi kolla lite på TV innan de var dags att bege sig till dagis och skolan.

På skolan idag fick vi prova på venprov tagning på plastarmar och såndana saker.
Hann inte prov venprov tagningen. Men kollade när dom andra gjorde de.
När jag kom hem så gick jag ut med hunden, sen åta jag lite och så har jag diskat och dammsugat. Och nu sotter jag här och nu börjadedator tjuta *suck*.

Ja och så väntar jag på att jag ska gå ner och hämta Sonny, visst jag kan hämta honom när jag vill men just nu tror jag han sover middag fortfarande.
Så jag väntar ett tag och hämtar honom när dom har ätit mellis.

Igår blev jag jätte glad då jag såg att jag harde fått en kommentar:)
Så här är svaret: Ja jag har hund nu, det är hunden som mamma har haft. Och ja de ska jag göra.
Så nu hoppas jag att du läser detta:)

Ja vad ska jag skriva mer. Inget mer just nu vad jag kan komma på, men det kommer säkert ett inlägg ikväll:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0