Var ett tag sen nu!!!

Hej på er där ute!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, men har ju inte riktigt mycket tid till att skriva nu när jag har praktik.

Men det går hur bra som helst på praktiken och får bara höra snälla och bra saker av dom jag jobbar med.
Så jag hoppas jag får hoppa in som vikarie någon gång när jag är klar:).
Stället jag är på trivs jag väldigt bra på, och jag trivs med personalen också för den delen. Dom är lättsamma tycker jag.
Men nästa vecka är sista veckan på denna praktik sen är det skola i 2 veckor sen har jag praktik på ett annat ställe i 3 veckor.

Hur skönt som helst att komma ut och göra något annat än att bara vara hemma.
Men nu längtar jag tills i slutet av december så jag får mitt diplom på att jag är färdig undersköterska:).

Med dagis för Sonny har det funkat väldigt bra fast det har varit vissa långa dagar och så har jag fått hjälp av lillebror Henrik som har varit barnvakt då jag har jobbat kväll:).
Sonny han växer så det knakar kan jag säga. Köpte kläder åt honom i måndags eftersom han inte kan ha storlek 80 så jag köpte 86 på byxor, men dom är snart för små, hmm.
På tröjer har han 86/92 och beroende på vad det är för byxor så har han antingen 86 eller 92.

Han väger kring 12 kg har vägt honom hemma så jag vet inte hur lång han är. Men han kanske är 81 eller något.


Just ja i helgen som var så blev jag både klippt och tattuerad. Så nu är rosorna klara, men bild kommer när dom har läkt ordentligt. Ser bra ut iaf.
Och håret blev jag nöjd över. Ska försöka ta en bild imorgon på hur det ser ut så får ni se.

Idag så har jag Alex min lillebror här. Han ville sova här så det är ju trevligt att någon av dom andra bröderna vill sova här också. Och imorgon kanske det blir en av dom andra som ska sova här.
Och på lördag kommer mamma och Bosse och hämtar Sonny för dom ska ha honom lördag till söndag då jag jobbar.

Fy vad jag längtar tills imorgon bitti då jag har tvättstuga (efterlängtat).
Nej nu ska jag sätta mig i soffan med en till kopp kaffe och kolla på lite tv.

Men jag skriver nog mer imorgon.

Jag älskar min underbara son av hela mitt hjärta. Sonny betyder allt för mig och jag kommer alltid att finnas där för honom.
Min älskade son är den bästa i mitt liv<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0