Fredag

Hej på er där ute!

Nu skirver jag lite igen då. Gårdagen såg ut så här, gick och lämnade Sonny på dagis och sen hämtade jag mitt schema för praktiken (börjar på måndag). Efter jag hade hämtat schemat så gick jag till mamma en sväng. Sen hade jag planerat att gå till skolan på eftermiddagen. Kommer till skolan och dom hade haft lektion på förmiddagen (jag som inte hade kollat schemat). Men men gick ju bra ändå.


Så jag gick hem en sväng innan jag skulle hämta Sonny på dagis, satt nästa och halv sov vid datorn så jag tänkte att jag skulle sova en stund innan också. Men jag lyckades inte somna. Men men, Sen hämtade jag Sonny sen när vi kom hem så fick jag mess av en kompis som ville komma förbi en sväng. Så vi hade besök ett tag.

Sen hände inte så mycket mer igår.

Idag så gick jag och lämade Sonny på dagis kl 8, sen gick jag hem och åt frukost sen satte jag igång med städningen.
Och de blev klart på 1 timme så nu ska jag ta det lugnt fram tills jag ska hämta Sonny på dagis och sen ska vi njuta av helgen som är.

Och imorgon står tvättning på schemat för oss mellan kl 7-14.

Aja jag skriver mer senare då kommer de upp nya bilder på min älskade son.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0