Hallå!!!

Hej på er där ute!

Var ett tag sen jag skrev nu, men har inte riktikgt haft orken att skriva.
Men så kan de ju vara ibland. I helgen har det varit lugnt här hemma vi tvättade lite i lördags.
Sen på eftermiddagen så kom Henrik och Bosse och åt med mig och Sonny. Och efter det hände det inte så mycket mer här hemma.

I mådags så började jag på praktiken. Jobbade då 14.30 till 20.30. Igår blev det 7.30 till 16.00. Och jag känner mig helt slut i min kropp. Men idag är jag ledig, sen jobbar jag torsdag och fredag ledig lördag jobbar söndag.

Känns faktiskt skönt att ha något att göra trots att det är lite jobbigt, men jag är inte van riktigt.
Om ett par timmar så ska jag till sjukgymnasten en sväng sen blir det att hämta min älskade son på dagis.

Sen har jag ingen aning om vad som händer.

Men jag skriver kanske mer ikväll om jag orkar..

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0