Kaffe är gott:P

Hej på er där ute!

Skriver ett till inlägg då medans jag ändå håller på. Just nu sitter jag med fjärde koppen kaffe. Och har precis ätit lite också. Blev rostbiff och potatis sallad. Gott som bara den.

Imorse vid halv nio så var jag upp på vårdcentralen och tog några prover som jag skulle ha tagit redan i våras, men har inte riktigt känt för att göra det. Med idag blev det gjort iaf. Kommer inte ihåg vilka prover det var. Men jag skulle vara fastande iaf.

Igår hade jag Sonny hemma för jag misstänkte att han hade fått vattkoppor så igår eftermiddag ringde jag vårdcentralen och bad att någon skulle kolla detta på honom, men då skulle distriktsköterskan ringa upp mig idag, men hon har inte ringt än.
Men upptäckte i morse att prickarna var borta, så idag fick han gå till dagis.

Och jag är förkyld som bara den, inte så jätte roligt kan jag säga men man har ju en massa som måste göras ändå.
Snart är det dags att hämta min älskade son på dagis.

Så jag skriver mer ikväll förhoppningsvis beroende på vad klockan blir när jag skickat in arbetena till läraren.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0