Onsdag redan?

Hej på er där ute!

Passar på att skriva lite nu då.

I måndags så tatuerade min lillebror mig igen. Blev två rosor under nyckelbena fast lite längre ut. Men dom belv inte helt klara då, eftersom pedalen till maskin gick sönder. Så jag har en ros som bara har konturerna och den andra rosen är halvt färglagd. HMM ser lite mysko ut, men så fort han får hem nya grejjer så ska han fixa det på mig.
Så här ser den ena rosen ut iaf:

Det gjorde lite ont men inte så ont som jag trodde de skulle göra.


Aja iaf, igår så var jag i skolan*jippie*. Kul när man redan har hört de som läraren pratar om. Jag har gjort den kursen innan men det var lite som jag inte fick godkänt i så det ska jg fixa nu och då måste jag gå på alla lektioner och så måste jag klara praktiken.

Nu på morgonen har jag plockat, dammsugat och torkat av golvena. Och diskat som jag göra varje dag. Sonny ska vara på dagis tills kl 15 idag. Så jag ska bara ta det lugnt nu tills jag ska hämta honom sen går vi upp till mamma/mormor en stund.
Ja vad mer då ? Inget speciellt som jag vet nu iaf.


Jo nu kom jag på det jag skulle skriva också, Natten till måndagen så sov Sonny hela natten utan att han ville ha välling, skönt var det att sova ut ordentligt, natten tills igår vaknade han vid 4 tiden och då fick han lite välling inte mycket då.
Och igår kväll somnade han kl 19 och sov till 6.55 utan att vakna en enda gång. Känns helt sjukt när man är van att vakna på nätterna. Men fruktansvärt skönt att få sova dom timmarna utan att  vakna. Så man känner sig ju lagomt utvilad om man säger så.


Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så jag skriver kanske mer ikväll:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0