Skriver ett kort inlägg

Hej på er där ute!!

Nu var de ett tag sen jag skrev här på bloggen, men känner att jag inte har tid nu när jag har praktik. Är så trött när jag kommer hem på eftermiddagarna.
Men men blir kanske bättre på att skriva.

På måndag så är de tredje veckan på parktiken och själv så tycker jag att det har gått jätte bra hittills. Idag fick jag gå med sköterskan och fick se hur de går till med insulin osv.
Väldigt intressant.

Sonny han börjar bli förkyld men inte så mycket än så länge. Idag var det fotografering på dagis så nu längtar jag tills jag får hem bilderna.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att två av mina bröder ska komma hem, för en av dom har förmodligen ingen nyckel och den andra ska ha pengar av mig.

Ja vad ska man skriva mer då, ska kanske på föräldramöte på dagis ikväll, men jag vet inte än.

Aja skriver förhoppningsvis mer ikväll.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0