Fjärde tatueringen=)

Hej på er där ute!

Det om rubriken tar jag när jag har uppdaterat lite grann.
Idag var det 5 dagen som jag har lämnat Sonny på dagis utan att han har börjat grina.
Och resten av dagarna har tydligen gått väldigt bra också.
Känns riktigt bra att det går så bra på dagis för Sonny.
Helt ärligt så trodde jag inte att det skulle gå så bra som de har gjort.

Dagen igår så städade och tvättade jag som sagt var. Fast de skrev jag ju igår.
Efter jag hade hämtat Sonny på dagis igår så gick vi hem till Lisa en sväng. Och efter det så gick vi upp till mamma och resten av familjen.
När vi hade varit där så följde Henrik med oss hem.
Och det är nu jag kommer till rubriken.

Det är så att Henrik har köpt en tatueringsmaskin så har fick gadda mig igår och det blev fjärde tatueringen jag har.
Det blev en svala på vänstra vristen.
Så här ser den ut:

Det blev bra för att vara första seriösa tatueringen som han har gjort.
Och jag som aldrig har velat ha en svala, men blev det ändå för den var ju fin.

Aja nog om det.
Blir fler så smånigom.
Jaha vad ska man nu göra. Sätta dig och glo på TV?
Nja vet inte. Klockan är så lite än så de är ingen idé att lägga sig heller.
ÄHH sitter vid datorn en stund till.

Skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0