Första kursen snart klar

Hej på er där ute!

Dagen idag har gått väldigt fort måste jag säga.
Gcik till dagis och lämnade Sonny kl 8. Inte världens roligaste väder och gå i dock. Det regnade och blåste rätt skapligt. Inte lätt att gå med vagn och paraply.
Men men det måste man ju göra när man inte har körkort.
Och har bestämt mig för att fixa körkortet i vinter. Ska ta en intensiv kurs på 2 veckor och hoppas på att jag klarar av det.

Efter att jag hade lämnat Sonny så gick jag iväg till Lisa eftersom jag skulle låna hennes dator så jag kunde skicka in arbetena. För er som inte vet så fick jag nå virus i min dator så word programmet försvann i datorn och andra saker försvann också.
Därför jag har lånat mammas och också Lisas dator.

Men iaf fick arbetet inskickat och fick svara ganska så snart att det var godkänt.
GUUUUD så glad jag blir och stolt över mig själv att jag tog mig i kragen och tog tag i att göra klart USK utbildningen.

Nu på kvällen har jag läst ut boken som är i skolsyfte. Boken heter iskallt och stenhårt och är skriven av Richard Flinga.
Så det har jag skrivit på papper.  Så nu är de bara ett par saker kvar. Som jag fixar imorgon och hoppas på att personen jag ska prata med har tid på engång. För då är jag klar med denna kurs imorgon eller på fredag:)

Men men avrundar nu för denna gång och säger god natt.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0