Fredag och helgen är kommen!

Hej på er där ute!

Nu är jag här igen! Det är fredag och helgen är kommen.
Sitter här med en kopp kaffe (eller rättare sagt tredje koppen idag). Men det är gott och man lyckas hålla sig vaken iaf.

Min älskade son är på dagis, och jag då, jo jag har pluggat lite grann, men måste låna dator (igen) eftersom min j*vla dator typ har kraschat (stavning?) Eller vissa program rättare sagt.
Inte kul, men har mejlat en som har en dator som ska säljas och hoppas på att den finns kvar och hoppas på att den fungerar felfritt.

Aja vad ska man mer skriva då?
Igår morse vaknade jag nog på fel sid av sängen. Henrik min lillebror ringde och jag var skit sur och typ skrek, även åt mamma när jag ringde upp henne. Och jga ber så hemskt mycket om ursäkt för den lillebror och mamma.

Nej jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer??
Hmmmm jo jag ska göra så här:


Ett stort grattis till älskade lillebror/morbror på 18 års dagen. Kramar från mig och Sonny.

Så men jag skriver mer ikväll.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: henke

Tack :)

2011-10-02 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0