Fredag=)

Hej på er där ute!

Först och främst tänker jag skriva att det kommer vara dåligt med uppdatering eftersom min dator inte vill nå mer.
Datorn är i princip död.. Men men får lösa det på annat vis. Ska köpa en ny antingen idag eller nästa vecka. Tror mer på att det blir nästa vecka.
Eftersom vi kommer ha fullt upp denna helg.
Åker på kryssning på söndag.

Iaf, har lämnat Sonny på dagis, ätit frukost, diskat och kastat väldigt mycket små kartonger. Och nu sitter jag med dagens första kaffe.

Idag ska jag hämta Sonny tidigare eftersom vi ska ta bussen in till Ludvika och shoppa lite grann.
Sen vet jag inte vad vi ska göra mer idag. Men imorgon ska vi hem till mamma/mormor och äta om det nu blir så, men ska iaf låna tvättmaskin om jag får det.

Och självklart kryssningen på Söndag, gruvar mig lite för hur det ska går på bussen till stockholm, men jag hoppas på att det kommer gå bra iaf.

Justja idag blir Sonny 14 månader:)

Jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0