FYYY FAAAN

Hej på er där ute!

Dagen idag så har vi varit hos mamma hela dagen.
Sonny somnade på engång när jag la ner honom i sängen med vällingflaskan.
Han vaknade strax före sju och har bara sovit en timme på hela dagen.
Så man kan ju hoppas att han sover hela natten.

Åt fisk och potatis hemma hos mamma, men Sonny han bara spottade så han fick spagetti och köttfärssås istället.
Och jag bakade en kladdkaka dör. Gott var de, men lite för sött:P

Och nu när jag skulle in och duscha så var inte det värdens bästa då jag har fått typ "skavsår" på insidan av låren.
Sved utav bara helvete. Så illa att jag nästan skrek i duschen. Men jag började grina kändes typ som man hade på salt på ett sår.
Ursäkta att jag beskriver, Men så var det.

Aja nu ska jag sätta mig och glo på CSI som håller på hela natten. Men så länge ska inte jag sitta vaken iaf:P

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0