Hallå hallå

Hej på er där ute!

Passar på att uppdatera lite nu när man har tid för sig själv i ca 3,5 timme till:).
Jag och Sonny klev upp före kl 7 i morse eftersom jag hade tvättstugan.
Första gången jag har tvättat i tvättstugan på ett halvår. Men måst ju säga att det var mycket lättare att springa ner i tvättstugan nu när Sonny är lite större.

Efter ett par vändor ner i tvättstugan så gick vi till dagis där Sonny ska vara till kl 15.30 idag.
Så när jag kom hem efter att ha lämnat Sonny så plockade jag undan lite.
Satt vid datorn en stund innan jag började med dammsugningen tog en lite paus och kollade på våra bästa år innan jag torkade av golvena:P.
Så nu är det ny städat här hemma och luktar gott gör det också.

Och nu då ja jag sitter här och väntar på att sista torktumlaren skall bli klar.
Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt. Bara ta det lungt fram tills jag ska hämta Sonny på dagis.

Iaf jag skickade in mina arbeten till läraren igår och fick svar ca 1 timme efter att dom arbetena var Godkända:) glad blev jag kan jag lova.
då är det bara några få arbet kvar.
Kanske man ska sätta sig en stund nu och plugga lite.

Men jag skriver mer senare ikväll förmodligen.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0