Hej hallå

Hej på er där ute!

Nu har jag tid att skriva igen. Har inte haft lust att sitta vid datorn efter som jag har haft besök från skåne. Sabina och hennes kille Ola kom hit i söndags eftermiddag.
Riktigt kul att träffa Sabina igen eftersom det är flera år sen sist vi träffades.
Det var kul att träffa hennes kille också.

Pratade lite i söndags och hade främmande av alla andra som ville träffa dom också.
I måndags så åkte vi hem till mamma eftersom både Ola och Sabina skulle bli tatuerade av Henrik.
Så vi kom hem till mig igen ungefär vid halv sex sex igår kväll.

Sen kollade vi lite på tv efter att vi hade ätit. Och idag så åkte dom hem. Tråkigt faktiskt, men ska försöka ta mig ner till skåne i sommar om det inte är så att jag jobbar.

Idag så gick jag till mamma för att låna datorn så jag kunde skicka in arbete(snart behöver jag inte låna deras dator).
Fick iaf godkänt på det arbetet också*SKÖNT*.

Sen har inte vi gjort så mycket mer förutom att Sonny har varit på dagis och vi har lagat mat och diskat som vanligt.

Skriver kanske mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0