Höstens mörker

Hej på er där ute!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på min 13 åriga kusin som sjunger. Väldigt duktig på både att sjunga och spela gitarr.

Men nu ska jag berätta lite om gårdagen.
Som sagt så fyllde jag 22 år igår, men inget märkvärdigt att fylla år längre ju.
Men men iaf så höll jag igång hela dagen igår.
Dammade, dammsugade och torkade golv. Diskade siså där 7 gånger igår.
Bakade mockarutor/kärleksmums. Och gjorde en tårta.
Mamma, Bosse och mina småbröder kom hot och firade mig, sen kom även Lisa och Sussi hit.
Sen var det inga fler som firade mig. Men jag är iaf glad att jag har familjen.

Presenten jag fick av Henrik har ni ju sett i tidigare inlägg (tatueringen på ryggen).
Av mamma, Bosse och dom tre andra bröderna fick jag en spegel (ganska stor med hylla på och krokar), ett nyckelskåp och en bukett med rosor.

Sen var Lisa, Sussi och Henrik här till typ halv elva, så när dom gick hem så gick jag och la mig, var skit trött igår.

Dagen idag har sett ut så här. Vi vaknade kl 7 imorse, gjorde oss i ordning och gick till dagis med min underbara son.
Gick hem och fixade lite och åt innan jag skulle på möte på socialtjänsten ang ett skolarbete.
Efter det gick jag till mamma och fick lite ensam tid med henne som inte är så lätt och få annars.
Och förmodligen får jag mer ensam tid med henne på fredag förmiddag om hon inte blir utringd på jobb förstås. Blir hon inte de så ska vi åka in till stan.


Men men efter att jag hade varit uppe hos mamma en stund så gick jag och hämtade Sonny på dagis och sen gick vi hem och lagade mat.
Och nu vid 18.45 så somnade Sonny.
Har verkligen fått in runtiner nu när han börjat på dagis. Eller jag hade de tidigar men de är mycket bättre rutiner nu.

Jo just ja, imorse märkte jag att nu är det verkligen kallt på förmiddagarna, jag brukar alltid vara varm om händerna, men jag var iskall imorse om händerna, Hatar hösten men ändå inte efter som det är mysiga tider, blir mörkare och man tänder ljus osv.

Men men jag får köpa vantar så jag slipper frysa iaf:P

Tänkte bjuda på några nyare bilder på mig och Sonny.


Jag vill också kolla mamma..


Min älskade son<3


Och så jag förstås.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka smörja tatueringen på ryggen. Kan ju säga att det är väldigt svårt att göra det själv men men .

Skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0