Måndag kväll

Hej på er där ute!

Ja då var den måndag och ny vecka.
Märks väldigt väl på min underbara son att det är måndag. För han vill inte riktigt sova ordentligt på kvällen då.
Tar ca 1,5 till 2 timmar innan han sover ordentligt. Men men det är ju så det kan vara med dom små liven.

Idag när vi kom till dagis så hade Sonnyis inskolnings fröken gått där ifrån för han måste vänja sig vid dom andra fröknarna också.
Men det gick ju bra det med måste jag ju säga. Hörde bara ett kort gnäll när jag gick. Han grinade inte iaf.

Efter att jag hade lämnat Sonny på dagis så gick jag till mamma och lånade tvättmaskinen eftersom jag hittade en halv säck med kläder som Sonny kan han nu och ett tag framöver.
Så hans garderob är typ överfull med kläder.
Fattar inte att han har så mycket kläder.
Han har ju mer kläder än vad jag har *haha*.

Sen på eftermiddagen innan jag skulle hämta Sonny så fick henrik prova på att skugga tatueringen han gjorde i torsdags. Blev faktiskt bra. Kommer bild på de imorgon.

Och nu på kvällen så har jag haft besök av Sussi. Hon kom hit och drack kaffe och kollade på Idol med mig.
Trevligt med sällskap, inte kul att sitta själv varje kväll måste jag säga.
Men nu tänker jag avrunda för denna gång, så skriver jag mer imorgon.

God natt på er där ute!

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta, du är mitt allt min älskade son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0