Min älskade son<3

Sonny min älskade son,
Du betyder allt för mig och är hela min värld.
Jag kommer alltid att finnas för dig min underbara son.

Tänk att tiden har gått så fort sen jag fick reda på att jag väntade dig.
I november är det 2 år sen jag gjorde graviditets testet som visade att jag var gravid.
Och det syntes på engång att det var positivt test.
Redan då bestämde jag mig för att behålla dig.

Jag lovar dig min älskade son trets att du inte var planderad så var du efterlängtad.
Du är det bästa som hänt mig.
Och när jag har mått som sämst så är det för din skull som jag har ryckt upp mig själv,
Hade jag inte haft dig så vet jag inte vad jag har gjort till slut.

Du får min vardag att lysa som solen
och så fort du kollar på mig så kan jag inte låta bli att le och tänka
att du är världens finaste pojk.
Du är min och ingen annans.

Jag vet att du en dag kommer fråga om din pappa och då kommer jag berätta för dig min älskade son.
Och jag kommer stötta dig den dagen du är äldre om du vill träffa honom eller ej.

Men en sak är säker och det är att jag aldrig kommer svika dig.
Du är den underbaraste som finns i mitt liv, min älskade son.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta min älskade son<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0